torsdag 6 februari 2014

Mer av samma sak

Vi har jobbat på under veckan med samma sak hela tiden, nästan. Jag är glad åt blidvädret och snön har delvis försvunnit från taket.

Det har sågats en hel del spikläkt.

Långa rader spikläkt.

Många har kommit på plats och jag börjar se slutet.

Hasse har ägnat sig åt salning.


Här satt ett överbleck förut. På fel ställe. Gör om gör rätt...

Det här fönstret sitter i sovrummet. När jag skulle plasta det upptäckte jag att det saknade spår. Lite tur tycker jag att det är. Vi passar nämligen på att byta ut detta felaktiga fönster som inte är öppningsbart mot ett som går att öppna. Vår säng kommer att stå under fönstret.

I kväll körde vi slut på fem batterier.

Guns batteriladdare kan kommunicera med hjälp av morse. Smart.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar