fredag 1 augusti 2014

Trevliga distraktioner


Tvättstugan har förvandlats till en regelrätt skräpkammare. 

Inte bra.

Grejer överallt. Planen är att vi ska bygga här inne under helgen. Hmm...

Nu blev det bättre.

Här får vi plats att bygga.

Förutom att röja var min plan att måla denna gavel. Jag utsattes för trevliga distraktioner i form av besök under dagen. Först ut var Lena från Fiskarhedenvillan. "Vår" försäljare, skall ni köpa ett hus från Fiskarhedenvillan är hon helt rätt person att prata med. Lena är kunnig och trevlig. Dessutom bryr hon sig om sina kunder även efter köpet vilket vi uppskattar. 

Jag hann med min gavel trots att det på kvällen kom besök från andra sidan Atlanten. Sista biten längst till vänster i bild är fortfarande våt när bilden togs vilket syns på bilden. Under byggtiden har vi träffat oerhört många trevliga människor som kommit på besök. Vi har sällan kunnat visa oss från vår bästa sidan. Oftast har vi tagit emot i arbetskläder och mer eller mindre svettiga. Jag hoppas att alla kommer tillbaka när huset är klart, vi är nyduschade och ordentligt klädda. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar