lördag 31 maj 2014

Gamla bilar och lite syll

Vi brukar tycka att det är kul när vi ska hämta hem bilarna från vinterförvaringen. I morse när vi vaknade tittade jag på Hasse och sa:
-Jag har inte lust att hämta några bilar. Jag vill sätta syll.
Hasse tittade på mig, log och svarade:
-Jag med.
Dock är det trevligt att återse bilarna.
 
Lite dammiga visserligen.
 
Reklam för intressanta och trevliga platser är aldrig fel.
 
Större delen av dagen gick åt till att hämta hem gamlingarna och det var trevligt att köra veteranbil igen. Största kruxet är att gaspedalen sitter i mitten och bromsen längst till höger.
 
Lite syll kom på plats. Närmast syns den blivande klädkammaren och längre bort skymtar det blivande badrummet.
 
Det blev återigen en underbar kväll.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar