måndag 30 september 2013

Tegel

Idag har lantisen varit i storstan. Det betyder att jag har tillbringat en heldag på Stockholms universitet. De dagarna jag är där blir verkligen långa och fullspäckade. Jag beundrar stockholmarna som klarar av stressen och pressen. För mig är det lika skönt varje gång jag får åka hem till Dalarna. På tunnelbanan träffade jag på en hund. Han var i sällskap med en bedagad husse. Hunden hade ingen päls under sitt halsband, den var avskavd. Givetvis gick mina tankar till Leika. Här sitter hon och vinkar på kommando. Under dagarna när vi är på olika håll tar hon sin tillflykt till Hasses föräldrar. Då blir det härliga skogspromenader och mycket kärlek.
 
På bygget har det målats.
 
Det har även lagts en del tegel. Inte världens bästa bild men det var ganska mörkt när jag kom hem. I morgon får jag passa på och ta kort innan det blir mörkt.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar